Πολυνομοσχέδιο για αξιολόγηση και επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Πολυνομοσχέδιο για αξιολόγηση, επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, αυτονομία σχολικών μονάδων και εκκλησιαστική εκπαίδευση

Θα παρουσιαστεί σε ένα από τα υπουργικά Συμβούλια που θα γίνουν τον Ιούνιο

Τι τελευταίες διορθώσεις κάνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, στο πολυνομοσχέδιο που θα παρουσιάσει  σε ένα από τα   υπουργικά Συμβούλια  που θα γίνουν τον Ιούνιο (σ.σ. Τελικά δεν θα παρουσιαστεί στο υπουργικό Συμβούλιο της ερχόμενης Δευτέρας), και θα περιλαμβάνει:

Α. Ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Β. Κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών  Εκπαίδευσης.

Γ. Επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου με την ονομασία “”Σύμβουλοι Εκπαίδευσης.

Δ. Κατάργηση των Συντονιστών Εκπαίδευσης.

Ε. Αυτονομία των σχολικών μονάδων.

Ζ. Εκκλησιαστική Εκπαίδευση.

Ειδικότερα:

Ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το κεντρικό μήνυμα του νέου Σχεδίου Νόμου  για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι  “Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  θα τεθεί σε εφαρμογή από 1η Σεπτεμβρίου,

Σε πρώτο στάδιο για τους αξιολογούμενους, θα προβλέπεται:

α. επιβράβευση  για τους “άριστους”

β. επιμόρφωση για όσους διαπιστώνεται “ανεπάρκεια”

Για τους “άριστους” εκπαιδευτικούς υπάρχουν πολλές σκέψεις μεταξύ των οποίων και επιπλέον μόρια στις “κρίσεις” στελεχών εκπαίδευσης κλπ.

Το Σχέδιο Νόμου σε αυτή τη φάση δεν μπαίνει στις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν  εάν κάποιοι εκπαιδευτικοί παρά την επιμόρφωση εξακολουθούν να μη βελτιώνονται.

Ειδικότερα τα σημαντικότερα σημεία του Σχεδίου Νόμου, προβλέπουν:

Αξιολόγηση από δύο αξιολογητές: Κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται  από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Στελέχη εκπαίδευσης: Συνολική αξιολόγηση  για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας

Εκπαιδευτικοί: Διαμορφωτική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, με διττό στόχο την επιβράβευση  της προσπάθειας και τη συνεχή  βελτίωση της απόδοσης μέσω σκιαγράφησης δυνατοτήτων και αδυναμιών.

Προσωπικό  ηλεκτρονικό φάκελο: Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο  στον οποίο θα καταχωρίζονται, ανάμεσα σε άλλα,στοιχεία άσκησης  του εκπαιδευτικού/διοικητικού έργου.

Συνέντευξη: Θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή.

Παρατηρήσεις διδασκαλίας: Επίσης θα προβλέπονται   προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων από τους Σχολικούς Συμβούλους οι οποίοι θα “βαφτιστούν” Σύμβουλοι Εκπαίδευσης .

Κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών  Εκπαίδευσης

“Επιλογές στελεχών εκπαίδευσης μπορούν να γίνουν και κατά  τη διάρκεια του σχολικού έτους”: Αυτό ξεκαθάρισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στις  πρόσφατες  συναντήσεις με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι “κρίσεις”  στελεχών εκπαίδευσης, ακόμη και εάν το σχετικό νομοσχέδιο ψηφιστεί, στη Βουλή, μέσα στο καλοκαίρι, μπορούν να ξεκινήσουν και από το Σεπτέμβριο.

ΠΗΓΗ: www.esos.gr

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Το νέο σχολείο του αύριο
Πρότυπα/Πειραματικά: Πρόσκληση για τα Επιστημονικά...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://interaccess.gr/

Αδειοδοτημένος Φορέας Γ.Γ.Δ.Β.Μ του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων

Αρ.Αδείας 2101371

Γ.Ε.ΜΗ. 036250416000

2023©Interaccess.All rights reserved.