ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ!
Πρόγραμμα για την κατάρτιση εργαζομένων στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες
Τo Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Interaccess, του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κουτσαντώνη είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την υλοποίηση του «Προγράμματος αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες» με τη μορφή Voucher Εργαζομένων.
Η δράση αφορά στην παροχή θεωρητικής κατάρτισης διάρκειας 80 ωρών σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, που θα οδηγεί σε απόκτηση ψηφιακών και «πράσινων» γνώσεων και δεξιοτήτων και αντίστοιχη πιστοποίηση.
Δικαίωμα συμμετοχής στη Δράση έχουν εργαζόμενοι οι οποίοι πληρούν κατ’ ελάχιστον τις κάτωθι προϋποθέσεις:
1. Να είναι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα.
2. Να έχουν ηλικία άνω των 18 ετών.
3. Να είναι απόφοιτοι τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή σας είναι η υποβολή σχετικής αίτησης πατήστε ΕΔΩ «Έναρξη Β’ Φάσης Υποβολής Αιτήσεων 26 Ιανουαρίου».
Η υποβολή Αιτήσεων Συμμετοχής των εργαζομένων στο έργο γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά
Θεματική κατηγορία | Ψηφιακές |
Θεματική Υποκατηγορία | Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
Τίτλος προγράμματος κατάρτισης | Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Ηλεκτρονικές Συναλλαγές |
Σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να κατανοήσει ο ωφελούμενος την έννοια του διαδικτύου και τις σύγχρονες τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη, να διακρίνει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και τους κινδύνους που κρύβει. Επίσης, να κατανοεί την έννοια των διεπιχειρηματικών συναλλαγών Β2Β, τα χαρακτηριστικά και τη χρησιμότητά τους και να γνωρίζει την χρήση ηλεκτρονικών πλατφόρμων και δημοπρασιών. Τέλος, να κατανοεί τους κίνδυνους απώλειας προσωπικών δεδομένων και τους μηχανισμούς ασφαλείας συστημάτων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα Κατάρτισης ασχολείται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Δίνονται οι ορισμοί του διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και δίνεται έμφαση στην πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, στον σχεδιασμό συστημάτων του και στην κατηγορία Β2Β. Αναλύονται οι μορφές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και οι διεπιχειρηματικές συναλλαγές Β2Β. Ακόμη, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι κίνδυνοι και οι μορφές του. Γίνεται αναφορά για το ηλεκτρονικό χρήμα και τις διαδικτυακές συναλλαγές, καταγράφονται οι κίνδυνοι των συναλλαγών και οι μηχανισμοί ασφαλείας. Τέλος, δίνεται έμφαση στους κινδύνους της απώλειας των προσωπικών δεδομένων αλλά και στους τρόπους προστασίας τους.
Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού υλικού ο ωφελούμενος θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιεί επιχειρηματικά το διαδίκτυο και να διαχειρίζεται τις πλατφόρμες και τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες Β2Β του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη, να χειρίζεται λογισμικά προγραμματισμού και προμηθειών επιχειρηματικών πόρων. Επίσης, θα είναι σε θέση να πραγματοποιεί συναλλαγές ηλεκτρονικά, να μπορεί να χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και τέλος να διαφυλάσσει προσωπικά δεδομένα στο διαδίκτυο.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης σε ώρες | 80 |
Ώρες δια ζώσης κατάρτισης | 12 |
Ώρες συγχρονης εξ αποστάσεως | 48 |
Ώρες Ασύγχρονης | 20 |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 1 μήνας |
Θεματική κατηγορία | Ψηφιακές |
Θεματική Υποκατηγορία | Ψηφιακό Marketing |
Τίτλος προγράμματος κατάρτισης | Online Branding και Επικοινωνία |
Μετά το πέρας του προγράμματος οι ωφελούμενοι θα κατανοούν τις αρχές του σύγχρονου marketing και όλες τις δράσεις που συνεπάγεται η εφαρμογή ενός αποτελεσματικού marketing. Επιπλέον, θα γνωρίζουν όλα τις πτυχές και τις εκφάνσεις του ψηφιακού marketing και των μεθόδων προώθησης και προβολής μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου. Θα είναι εξοικειωμένοι με τις διαδικασίες του branding και ειδικότερα με τις στρατηγικές ονομασίας προϊόντος και την σημασία της στην διαδικτυακή παρουσία. Τέλος, θα γνωρίζουν όλη τη μεθοδολογία άσκησης εξαγωγικού και διεθνούς marketing, τις διαδικασίες του διεθνούς εμπορίου, το μίγμα του εξαγωγικού marketing και τους τρόπους εισόδου στις διεθνείς αγορές.
Το παρόν προγραμμα κατάρτισης, παρέχει στους ωφελούμενους όλες τις πληροφορίες για τις λειτουργίες και την εφαρμογή του σύγχρονου marketing , είτε στις τοπικές είτε στις διεθνείς αγορές, τις νέες στρατηγικές του ψηφιακού marketing που επιβάλλουν η τεχνολογία και οι εφαρμογές των Η/Υ, των κινητών μέσων και του Διαδικτύου.
Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να υποστηρίξουν το τμήμα marketing και δημόσιων σχέσεων της επιχείρησης στην προσπάθειά να μεταβεί από την παραδοσιακή στη σύγχρονη μορφή του μάρκετινγκ, να υποστηρίζουν το όραμα και τους σκοπούς της επιχείρησης και να λειτουργούν αποτελεσματικά στο πλαίσιο ομάδων εργασίας. Επιπρόσθετα, να διενεργούν έρευνα αγοράς, να εντοπίζουν την ομάδα-στόχο και να επιλέγουν τεχνικές προσέγγισής της, να σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης, να χαράσσουν την στρατηγική για την προώθηση των προϊόντων στις τοπικές και διεθνείς αγορές και να διαμορφώνουν τιμολογιακές πολιτικές ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης σε ώρες | 80 |
Ώρες δια ζώσης κατάρτισης | 12 |
Ώρες συγχρονης εξ αποστάσεως | 48 |
Ώρες Ασύγχρονης | 20 |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 1 μήνας |
Θεματική κατηγορία | Πράσινες |
Θεματική Υποκατηγορία | Κυκλική οικονομία |
Τίτλος προγράμματος κατάρτισης | Κυκλική Οικονομία |
Το παρόν γνωστικό αντικείμενο δίνει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την πλήρη κατανόηση της έννοιας της Κυκλικής Οικονομίας, αλλά και των αρχών της. Επιπροσθέτως, δίνει την ικανότητα της αντίληψης των βασικών χαρακτηριστικών του κυκλικού μοντέλου και της δυνατότητας μετάβασης από ένα γραμμικό σύστημα σε ένα κυκλικό. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η εφαρμογή της Κυκλικής Οικονομίας σε διάφορες φάσεις του προϊόντος και το κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο. Επιπλέον, αναλύονται οι εφαρμογές του κυκλικού μοντέλου στον πρωτογενή τομέα και η εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα. Τέλος, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του οικοσυστήματος, της φύσης και της βιοποικιλότητας του τόπου.
Οι επιχειρήσεις, σήμερα, οφείλουν να ακολουθούν καινοτόμα συστήματα και μοντέλα. Ένα από αυτά είναι της Κυκλικής Οικονομίας. Η μετάβαση από ένα γραμμικό σε ένα κυκλικό μοντέλο κρύβει ευκαιρίες και προκλήσεις. Η κυκλικότητα, ωστόσο, επηρεάζει πολλούς τομείς πέρα των επιχειρήσεων, όπως η γεωργία, τα οικοσυστήματα και οι προστατευόμενες περιοχές. Το μοντέλο αυτό, επομένως, πρέπει να υιοθετηθεί, τόσο από τις επιχειρήσεις, όσο και από την κοινωνία. Οι εφαρμογές της κυκλικής οικονομίας στον πρωτογενή τομέα παίζουν καθοριστικό παράγοντα στην κατανόηση της έννοιας της επαναχρησιμοποίησης. Παράλληλα, το κυκλικό μοντέλο κρίνεται απαραίτητο ως μέσο για την αντιμετώπιση της σύγχρονης κλιματικής αλλαγής, η οποία επηρεάζει κάθε ζωντανό οργανισμό πάνω στον πλανήτη. Πολλές είναι οι επιχειρήσεις στην Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως, που ακολουθούν διάφορες εθνικές στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, προκειμένου να προστατευτούν τα οικοσυστήματα και η βιοποικιλότητα της περιοχής. Συνεπώς, το μοντέλο αρχίζει και λαμβάνει κύριο ρόλο στην καθημερινότητα της κοινωνίας και του επιχειρηματικού κόσμου.
Με το πέρας του παρόντος προγράμματος, θα είναι δυνατή η κατανόηση της έννοιας της Κυκλικής Οικονομίας, καθώς και των διαφορών του γραμμικού μοντέλου με το κυκλικό. Θα μπορεί να γίνει εκτενής ανάλυση του κυκλικού μοντέλου, όσον αφορά τα πλεονεκτήματα, που φέρει στις επιχειρήσεις, παγκοσμίως και την συμβολή του στη διατήρηση της βιωσιμότητας. Επιπλέον, θα μπορεί να αναλυθεί με πιο εύκολο τρόπο η σχέση του πρωτογενή τομέα με την Κυκλική Οικονομία . Με την παρουσία κυκλικών επιχειρηματικών μοντέλων στον Ελλαδικό χώρο, θα είναι δυνατή η αναγνώριση των διάφορων μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες έχουν υιοθετήσει την κυκλική συμπεριφορά, καθώς και των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών οφελών από αυτές τις ενέργειες. Τέλος, μπορεί να γίνει πιο εύκολα κατανοητή η σημασία της κλιματικής κρίσης και πως μπορεί να επηρεάσει τα οικοσυστήματα και τις προστατευόμενες περιοχές του πλανήτη.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης σε ώρες | 80 |
Η συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης αναλύεται ως εξής: | |
Ώρες δια ζώσης κατάρτισης | 12 |
Ώρες συγχρονης εξ αποστάσεως | 48 |
Ώρες Ασύγχρονης | 20 |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 1 μήνα |
Θεματική κατηγορία | Ψηφιακές |
Θεματική Υποκατηγορία | Βασικες ψηφιακές δεξιότητες και εφαρμογές γραφείου |
Τίτλος προγράμματος κατάρτισης | Βασικες ψηφιακές δεξιότητες και εφαρμογές γραφείου |
Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο ωφελούμενος θα κατανοεί την χρήση των εφαρμογών Office και την έννοια του ψηφιακού κόσμου.
Θα γνωρίζει τη χρήση του Word, που είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προγράμματα επεξεργασίας κειμένου για τη δημιουργία και την επεξεργασία κειμένων για προσωπική ή επαγγελματική χρήση. Θα γνωρίζει τη χρήση της εφαρμογής Excel για την αυτόματη εκτέλεσης αριθμητικών υπολογισμών, διευκολύνοντας έτσι την ανάπτυξη ισολογισμών και οικονομικών καταστάσεων και οποιαδήποτε εφαρμογής υπολογιστικών φύλλων. Τέλος, θα κατανοεί τον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών πληροφοριών και των e-mail μέσω του Outlook και τη χρήση του διαδικτύου και των προγραμμάτων περιήγησης.
Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση των βασικών δεξιοτήτων που πρέπει να έχει ένας πληροφορικά «εγγράμματος» πολίτης και ένας επαγγελματίας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Περιλαμβάνει τη χρήση και τις λειτουργίες του δημοφιλούς λειτουργικού συστήματος Windows και τις εφαρμογές του Office, που αποτελούν τα βασικά εργαλεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή για χρήση στο σπίτι, πολύ δε περισσότερο στον εργασιακό χώρο.
Με το πέρας της εκπαίδευσης, ο ωφελούμενος θα εξοικειωθεί στις εντολές των βασικών και προχωρημένων εφαρμογών των ηλεκτρονικών υπολογιστών έτσι ώστε να βοηθηθούν στην ρύθμιση, προσαρμογή, ιεραρχία φακέλων και εκτύπωση. Θα γνωρίζει τις διαδικασίες για την επεξεργασία κειμένων, την καταχώριση και επεξεργασία δεδομένων, και την σχεδίαση. Επιπλέον, θα γνωρίζει τον τρόπο οργάνωσης επεξεργασίας κειμένου και εικόνων. Τέλος θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για την επεξεργασία ηλεκτρονικών μηνυμάτων, την καταχώριση και επεξεργασία δεδομένων στο διαδίκτυο αλλά και επαφών και τις διάφορες μορφές αποστολών μηνυμάτων για την διευκόλυνση του στην καθημερινή, αλλά και στην επαγγελματική ζωή.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης σε ώρες | 80 |
Η συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης αναλύεται ως εξής: | |
Ώρες δια ζώσης κατάρτισης | 12 |
Ώρες συγχρονης εξ αποστάσεως | 48 |
Ώρες Ασύγχρονης | 20 |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 1 μήνας |
Θεματική κατηγορία | Ψηφιακές |
Θεματική Υποκατηγορία | Ψηφιακές δεξιότητες εξειδικευμένες σε διαφόρους τομείς |
Τίτλος προγράμματος κατάρτισης | Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media) |
Ο σκοπός του προγράμματος είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει πρωτίστως την γενική έννοια του Marketing , καθώς και την φιλοσοφία του. Ακόμα να γνωρίσει τα είδη marketing που χρησιμοποιούν οι επιχειρηματίες ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα τους αλλά και τον ίδιο τον οργανισμό. Μέσω του προγράμματος ο ωφελούμενος θα μπορέσει να εισαχθεί στον χώρο των Social Media και να διακρίνει την χρησιμότητα τους στην ζωή του ανθρώπου. Βέβαια σκοπός είναι ο ωφελούμενος να αναγνωρίσει τη σημασία των ηλεκτρονικών μέσων και τεχνολογιών για το τμήμα marketing στις επιχειρήσεις. Επιπροσθέτως, να κατανοήσει το πλαίσιο για το σχεδιασμό της στρατηγικής του ηλεκτρονικού marketing, όπως και τα σημεία επιτυχίας μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική. Τέλος να γνωρίσει τις μεθόδους για τις διαδικτυακές αναλύσεις και να είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για μια διαδικτυακή ανάλυση.
Το παρόν γνωστικό αντικείμενο περιγράφει την γενική έννοια του Marketing, την φιλοσοφία του, τα στάδια εξέλιξης του αλλά και τα είδη του. Επιπροσθέτως, αναλύει τα Μέσα Κοινωνικά Δικτύωσης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την συχνή τους χρήση αλλά και ποια από αυτά αξιοποιούνται καθημερινά από τους ανθρώπους. Ακόμα, περιγράφει την συμβολή των Social Media στις επιχειρήσεις ως ένα είδος marketing. Τέλος, περιγράφει τα Web Metrics και Analytics, ώστε να μπορεί ο επιχειρηματίας να αξιολογεί την απόδοση τους στον χώρο του διαδικτύου.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, ο ωφελούμενος θα έχει κατακτήσει την έννοια του Marketing, καθώς και τα είδη που χρησιμοποιούνται από το τμήμα Marketing των επιχειρήσεων. Ακόμα θα αναγνωρίζει την αξία των Social Media στην σύγχρονη εποχή αλλά και τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα από την πολλαπλή χρήση τους. Επιπρόσθετα θα είναι σε θέση να σχεδιάζει μια στρατηγική marketing με τα προβλεπόμενα βήματα, καθώς και να αναγνωρίζει την συμβολή των νέων μέσων και τεχνολογιών στις επιχειρήσεις. Τέλος, θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα εργαλεία για μια διαδικτυακή ανάλυση, ώστε να αξιολογεί την απόδοση μιας επιχείρησης στον ιστότοπο.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης σε ώρες | 80 |
Ώρες δια ζώσης κατάρτισης | 12 |
Ώρες συγχρονης εξ αποστάσεως | 48 |
Ώρες Ασύγχρονης | 20 |
Απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε τμήματος σε μήνες | 1 μήνας |