Σχολική Ψυχολογία και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση

ΕΝΕΡΓΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ



ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Τα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πεδία είναι με αστερίσκο (*).

Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο.
Please select a date when we should contact you.
Πρέπει να συναινέσετε στην παραχώρηση.
Invalid Input
Invalid Input

MASTERS ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΥ PALERMO


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση

Διάρκεια 1 έτος

Τμήμα Επιστημών Ψυχολογίας, Παιδαγωγικής, Φυσικής Άσκησης και Εκπαίδευσης

Μοριοδότηση επιπέδου C2 (άριστη γνώση) στην Ιταλική γλώσσα

60 πιστωτικές μονάδες (ECTS/CFU Credito Formativo Universitario)

Aναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας

Το Master σκοπεύει να εξειδικεύσει ψυχολόγους και παιδαγωγούς για κοινή εργασία σε σχολικές ψυχοπαιδαγωγικές ομάδες. Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν θα σας επιτρέψουν να λειτουργείτε ταυτόχρονα σε τέσσερα επίπεδα: μαθητές, σχολικό σύστημα, οικογένεια, κοινότητα.

ΣΚΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το Master στοχεύει να εξειδικεύσει ψυχολόγους και παιδαγωγούς για εργασία σε σχολικές ψυχοπαιδαγωγικές ομάδες. Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν θα σας επιτρέψουν να λειτουργήσετε σε τέσσερα επίπεδα:

1) Μαθητές: προώθηση της ανάπτυξης και στρατηγικές ένταξης

2) Σχολικό σύστημα: αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και προαγωγή της οργανωτικής ευημερίας

3) Οικογένεια: βελτίωση της εκπαιδευτικής συμμαχίας σχολείου-οικογένειας

4) Κοινότητα: δικτυακές παρεμβάσεις με τοπικές υπηρεσίες

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Όσοι έχουν τετραετές ή πενταετές πτυχίο στον τομέα της Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής, των Επιστημών Αγωγής ή Εκπαιδευτικοί όλων των σχολικών βαθμίδων  και άλλοι τύποι πτυχίων που μπορούν να αξιολογηθούν για εισαγωγή δικαιούνται να το παρακολουθήσουν.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Η κύρια επαγγελματική διέξοδος είναι το Σχολείο, αλλά οι ειδικοί που εκπαιδεύονται από το Master θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν χρήσιμα τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε όλα τα ψυχοεκπαιδευτικά πλαίσια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2610623340 και 6972920409 καθώς και μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης master@interaccess.gr.


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Σχολείο

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

50

ECTS

2

Η σχέση σχολείο-οικογένεια-κοινότητα

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

125

ECTS

5

Έγκαιρη αναγνώριση προβληματικών καταστάσεων

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

100

ECTS

4

Ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

100

ECTS

4

Παρέμβαση σε προβληματικές καταστάσεις

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

75

ECTS

3

Θεωρίες και Μεθοδολογίες σχολικής καθοδήγησης

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

75

ECTS

3

Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες για Μάθηση και Ένταξη

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

225

ECTS

9

Σχολείο στο Νοσοκομείο

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

75

ECTS

3


Μαθητεία/Πρακτική άσκηση

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

150

ECTS

6

Επαγγελματική εμπειρία

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

75

ECTS

3

Διπλωματική εργασία/Τελική εξέταση

ΩΡΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

25

ECTS

1

Δομή του Σχεδίου Διδασκαλίας

Αναμένεται να αναπτύξει συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες στους ακόλουθους τομείς:

-Γνώση του σχολικού ιδρύματος και της οικογένειας ως εκπαιδευτικών φορέων (δεξιότητες γονέων, σχολική οργάνωση).

- Εκτίμηση κινδύνου εργασιακού άγχους για την πρόληψη της εξουθένωσης των εκπαιδευτικών.

-Σε βάθος γνώση διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών και χρήση νέων διδακτικών μεθοδολογιών

-Γνώση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την έγκαιρη αναγνώριση μαθητών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και ανάπτυξη στρατηγικών ενδυνάμωσης.

-Γνώση μεθοδολογιών που στοχεύουν στην ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

-Γνώση συμπεριφορικής ψυχοπαθολογίας και στρατηγικών παρέμβασης για ψυχολογικές, συναισθηματικές και σχεσιακές διαταραχές με αναφορά στα δίκτυα που υπάρχουν στην περιοχή για τυχόν παραπομπές ειδικών.

-Απόκτηση δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη δυναμική της ομάδας.

-Γνώση θεωριών και μεθοδολογιών για τον σχολικό προσανατολισμό, ενθάρρυνση της ανάπτυξης συνειδητοποίησης των ιδίων πόρων.

-Διδακτικές τεχνολογίες για ένταξη.

-Στρατηγικές για ένταξη.


top

Αδειοδοτημένος Φορέας Γ.Γ.Δ.Β.Μ του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων

Αρ.Αδείας 2101371

Γ.Ε.ΜΗ. 036250416000

2023©Interaccess.All rights reserved.